Re: [FORENING] Frivillige til SSLUGs brugergruppestand på Linuxforum 2006

Frank Damgaard skrev:

> ok, jeg medtager en 10m med jordben.

Er der nogen, der vil skrive et par sætninger på wikien om
erfaringerne fra i går om teknikken, hvad der blev snakket/spurgt om,
hvor mange cd blev uddelt, etc.? (Der er jo ikke så længe til
LinuxForum2007 ............... som der har været :) ).

--
/Jan