Re: [FORENING] Frivillige til SSLUGs brug�

Mikkel Mondrup Kristensen wrote:
tor, 02 03 2006 kl. 16:18 +0100, skrev Jan Hertel:

Jan Hertel skrev:

Mikkel Mondrup Kristensen skrev:

<--- klip --->

Jeg har skrevet mig på (til flere vagter) og vil også gerne lægge
billet ind på en billet.

Jeg er LinuxForum-hjælper lørdag formiddag (og har ændret på wiki-siden i henhold hertil).

Er der stadig en billet ("min") ledig eller er den "taget"?

jeg fik den flyttet over på den anden jan efter vores snak i mandags

jeg fik også en mail fra LF hvor der stod:
1. Strøm
Strøm- og netværksfolket har bedt mig om at udspecificere definitionen
på forlængerledning: Ledningen skal have det antal stik i skal bruge, og
minimum 10 meter kabel.

nogen der har sådan en de kan tage med?
og der vil ikke været trådet netværk kun det wireless ved boderne

Mvh
Mikkel Mondrup Kristensen

Er det blevet besluttet hvem jeg skal betale til når jeg dukker op,
Jeg har som tidligere nævn udemærkedt råd til selv at betale.
Har bare ikke Dankort eller lign.

Jeg kunne jo også bare medbrigne en pose godt-øl så vi har lidt at
læske og ved dagen igennem. Min lokale har Refvindinge Ale 16. til
7 kroner flasken. Jeg gider dog ikke at slæbe for 150 kr med jeg er med bus.

Poul-Erik Andreasen