Re: [FORENING] Frivillige til SSLUGs brugergruppestand på Linuxforum 2006

tor, 02 03 2006 kl. 16:18 +0100, skrev Jan Hertel:

> <--- klip --->

> Jeg er LinuxForum-hjælper lørdag formiddag (og har ændret på
> wiki-siden i henhold hertil).
>
> Er der stadig en billet ("min") ledig eller er den "taget"?
jeg fik den flyttet over på den anden jan efter vores snak i mandags

jeg fik også en mail fra LF hvor der stod:
1. Strøm
Strøm- og netværksfolket har bedt mig om at udspecificere definitionen
på forlængerledning: Ledningen skal have det antal stik i skal bruge, og
minimum 10 meter kabel.

nogen der har sådan en de kan tage med?
og der vil ikke været trådet netværk kun det wireless ved boderne

Mvh
Mikkel Mondrup Kristensen