Re: [FORENING] Udkast til referat fra foreningsmødet

"E. Sjørlund" wrote:

> [...]
> lokaleadgang gennem lokale foreninger uden at SSLUG nødvendigvis skal
> involveres. SSLUG har jo heller ikke godkendt noget i forbindelse med
> RHS og RUC - vi er bare glade for den velvilje vi har mødt begge steder
> i form af lokale- og internetadgang. Lokale foreninger har efter min
> mening kun berettigelse, hvis man ikke kan finde en velvillig "onkel"
> som DKUUG, RHS, RUC eller på det seneste Magisterforeningen.
>
> Det er ikke sikkert, at det kom klart frem, men jeg sagde i hvert fald
> ikke det, jeg er citeret for, det ved jeg for lidt om DKUUG til at mene

Jeg ved heller ikke, hvordan SSLUG og DKUUG er forbundet med hinanden i
øjeblikket. Men SSLUG har været medlem af DKUUG ved, at DKUUG sponsorerede
SSLUGs medlemsskab.

Har du selv et bud på en kort udgave af ovenstående, som kan erstatte det,
jeg har skrevet (og opfattet) forkert.

De herligste hilsner