Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] BoF: Hvordan stoppes spam?

Ivar Madsen opened its mouth and moved its tongue and so spake to me
and said, On 06-04-04 20:49:
<zap>
>¹ Jeg ved godt at der er, eller kan være, forskæld på "mail from:" sendt inden
>DATA, og så den "FROM" der sendes efter DATA som en af headerlinierne. Men en
>seriøs server vil IMO² bruge det samme.
>
>² Jeg kan thivertifald ikke lige komme på nogen god grund til at der skulle
>være forskæld, ved afsendelse af seriøse mail.

Tja... min From-header siger 'sslug@sslug', men min SMTP
server er dcginternet.co.uk/rocketdogcreative.com som har absolut
intet at gøre med LiveJournal, men da @livejournal er en
videresendingsadresse (som users.sourceforge.net) som er nem at ændre
i tilfælde af jeg skifter mailudbyder.

Kan også være jeg umiddelbart har misforstået din argumentation, da
jeg ikke har sovet nok de forrige mere end fem nætter... og stadig har
noget søvn at vinde hjem igen... x.X (Men hey! Folkemusik og druk fem
nætter i træk er jo heller ikke noget man vil sige nej til ;))

--
Freso                                   # Jabber ID = sslug@sslug
  aka Frederik S. Olesen                # PGP/GPG key = 0xAF0D01D6