Re: [ANNOUNCE] SSLUG indfører ny spam-politik

On 01 Apr 2004 00:07:57 +0200
Peter Makholm - næstformand <sslug@sslug> wrote:

> SSLUG har indgået en aftale med en lang række af de fremtrædende
> spammere om at mindske den spam-mængde SSLUG-medlemmer modtager.
>
> Der vil fremover blive tilføjet en footer til alle mails der går ud på
> SSLUG-listerne, med en reklame i, til gengæld vil vi fremover ikke
> modtage uautoriseret spam.

Super fed ide... jeg har allerede tilmeldt mig denne service. Det bedste
er at man selv kan være med til at bestemme hvad man vil have tilsendt.
Så kan det jo også være jeg kan komme tættere på 100% spam som jo alle
går efter.

> For at sikre spammerne noget at arbejde med i den første tid har vi
> desuden solgt adresselisten, men 10% af pengene går til Fri software
> foreningen (se http://www.frisoftware.dk).

Jamen det er da klart at de skal have noget at arbejde med i starten.
Det går jo også til et godt formål.

> Et par af spammere har planer om indenfor et par måneder (det afhænger
> også af hvad de ellers kan indgå af aftaler her i regionen) at begynde
> at sende deres spam-mails ud på dansk og/eller svensk. Der er
> jobmuligheder i dette, og SSLUG har allerede nu garanteret dem at
> job-annoncen kommer ud på sslug-job, mod at SSLUG-medlemmer får den en
> uge før alle andre!

Fedt... er det jobs som spamer ? i så fald kan man så få lov til at
sende reklamerne fra SSLUGs server ?

(John =;-)