Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG indfører nyspam-politik

On Thu, 01 Apr 2004 10:49:08 +0200
Per Abrahamsen <sslug@sslug> wrote:

> Det er pudsigt nok samme princip som Google's nye mail service
> opererer på.  Se <http://gmail.google.com/>.
>
> Kan I også tilbyde 1 GB fri plads på serveren?
>
> [ Jeg tror dog det var en fejl at Google netop valgte i dag til at
>   annoncere deres service. ]

Nå tror du nu også det?

Jeg ville - måske skal jeg vente til i morgen - gerne diskutere
den MSA protokol, Mail Submission Agent, på message submission
port,  port 587, og forsøger at sikre at kun autoriserede
afsendere kan komme af med et brev til en server. Derefter er det
meningen, at modtagersiden skal kunne sondre mellem gammeldags
mail og sikker mail. Tror jeg.

--
donald_j_axel(at)get2net.dk -- http://d-axel.dk/