Re: [ANNOUNCE] SSLUG indfører ny spam-politik

Peter Makholm - næstformand <sslug@sslug> writes:

> SSLUG har indgået en aftale med en lang række af de fremtrædende
> spammere om at mindske den spam-mængde SSLUG-medlemmer modtager.
> Der vil fremover blive tilføjet en footer til alle mails der går ud
> på SSLUG-listerne, med en reklame i, til gengæld vil vi fremover
> ikke modtage uautoriseret spam.

Jeg synes det er rigtig godt initiativ - flot benarbejde! Jeg får i
dag omkring 99 pct. spam (især gennem SSLUG-bog og i18n-listen), og
hér kan selv ikke den bedste spamfilter gøre nogen egentlig
forskel. Så nu har jeg meldt mig til, spændt på at se resultatet.

Ideen om selv at kunne styre mængden at spammails minder lidt om
Eudoras strategi, hvor de tilbyder deres mailklient i tre forskellieg
udgaver:

-       "Paid mode" - det fulde program.

-       "Sponsored mode" - det fulde program med enkelte
        banner-reklamer.

-       "Light mode" - færre features men ingen reklamer.

Dethar fungeret i årevis og jeg kender ikke nogen der har taget skade
af lidt reklame. Så længe man selv ermed til at styre det.

Læs mere her:
http://www.eudora.com/download/

-j

--
High quality rolex watches discount prices!

For all orders placed in the month of April and May, all shipping and
handling charges will be free.

sslug@sslug