Re: [enterprise] Maskiner med 128 GB RAM - erfaringer

I sslug.enterprise, skrev Poul Kristensen:
>  En kort kommentar:
>  RHEL3.*  RHEL4.*  h=E5ndterer fint 2,5 TB diske p=E5 mit arbejde.
>  Om der er en gr=E6nse herfra til 10-15 TB ved jeg ikke.
>  RHEL3.* er baseret p=E5 2.4* kernen.
>  RHEL4.* er baseret p=E5 2.6* kernen.
>  Man skal v=E6re opm=E6rksom p=E5 at firmware er opdateret p=E5 maskinen.

På filsystem-størrelses siden, syntes det at være tiden det tager for at
lave en fuld backup af en hel volumes, der begrænser størrelsen i
praksis og absolut ikke kerne-versionen.

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]