Re: [enterprise] Maskiner med 128 GB RAM - erfaringer

Den Fri, 17 Apr 2009 22:00:49 +0200 skrev Hanne Munkholm:
> Men jeg har egentlig mest set det som et vm problem, jeg er spændt på
> hvor galt det går når vi får råd til 256 GB RAM.

Det er muligt, at nogle vil opfatte det som lidt kætterisk, men jeg vil
faktisk mene, at en situation som denne er en oplagt case for at bruge en
af de "formelt" understøttede "enterprise"-Linux-distributioner. Dels
fordi de må forventes at blive testet grundigt netop med store systemer
(som det kræver kapital at have nok af til grundige tests). Og dels fordi
at man dér kan være heldig at sagen bliver eskaleret til nogle af de folk
som rent faktisk sidder med spidskompetencer inden for netop den kode,
som er i spil.

--
Regards,
Troels Arvin <sslug@sslug>

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]