From: Juri Rischel Jensen [mailto:sslug@sslug
Sent: 29. april 2009 13:34
To: sslug@sslug
Subject: Re: [enterprise] Syslog-ng & GUI?

Hej Henrik

Hvis dit max ikke overstiger 500MB i døgnet, bør du se på den gratis
udgave af Splunk (http://www.splunk.com). Det tror jeg vil give dig
det du ønsker... :-)

--
Med venlig hilsen/Best regards
Juri Rischel Jensen

Fab:IT ApS
Vesterbrogade 50
DK-1620 København
Tlf: +45 70 202 407
www.fab-it.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]