Syslog-ng & GUI?

Hejsa,

Jeg ville lige høre om andres erfaringer omkring central syslog server og ikke mindst (web) GUI til dette.

Jeg har tidligere haft syslog-ng & php-syslog-ng oppe og køre men skal nu til at installere en ny, men inden jeg gør det ville jeg lige høre hvad andre bruger da jeg ikke var særlig imponeret over php-syslog-ng.

På forhånd tak.

/Henrik

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]