Re: [enterprise] Maskiner med 128 GB RAM - erfaringer

I sslug.enterprise, skrev Hanne Munkholm:
>  Jeg kan godt se din pointe. Det er ikke en god løsning for os da vi
>  gerne vil have at alle vores beregningssystemer ens, og er glade for de
>  repositores med debian pakker der findes til alt muligt bio software.
>  Der er mange ting ved Debian vi ikke ønsker at give afkald på.

Vi bruger bare Ubuntu, men med samme argumenter.

>  Så lever vi til gengæld med at opfinde dybe tallerkner selv og være lidt
>  på den når vi køber bleeding edge hardware - det var ikke ment som brok
>  men som søgen efter viden - a la "alle jer andre derude med sådan en
>  maskine, hvad gør I egentlig?". Hvis svaret er "kører enterprise", så
>  fint nok, men det har jeg ikke hørt nogen sige.

Som sagt Ubuntu. De fleste af maskinerne er 2x4-core, nogle 8x2-cores og
en enkelt 8x4-cores, men trenden er klar.

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]