Re: [enterprise] Maskiner med 128 GB RAM - erfaringer

En kort kommentar:

RHEL3.*  RHEL4.*  håndterer fint 2,5 TB diske på mit arbejde.
Om der er en grænse herfra til 10-15 TB ved jeg ikke.
RHEL3.* er baseret på 2.4* kernen.
RHEL4.* er baseret på 2.6* kernen.
Man skal være opmærksom på at firmware er opdateret på maskinen.

vh
Poul

Den 18. apr. 2009 14.50 skrev Hanne Munkholm <sslug@sslug>:

> On Sat, 18 Apr 2009, Troels Arvin wrote:
>
>  Det er muligt, at nogle vil opfatte det som lidt kætterisk, men jeg vil
>>

> <snip>
>
> Jeg kan godt se din pointe. Det er ikke en god løsning for os da vi
> gerne vil have at alle vores beregningssystemer ens, og er glade for de
> repositores med debian pakker der findes til alt muligt bio software.
> Der er mange ting ved Debian vi ikke ønsker at give afkald på.
>
> Så lever vi til gengæld med at opfinde dybe tallerkner selv og være lidt
> på den når vi køber bleeding edge hardware - det var ikke ment som brok
> [...]

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]