Re: Maskiner med 128 GB RAM - erfaringer

On Sat, 18 Apr 2009 15:33:04 +0200, Poul wrote:

> En kort kommentar:
> RHEL3.*  RHEL4.*  håndterer fint 2,5 TB diske på mit arbejde.
> Om der er en grænse herfra til 10-15 TB ved jeg ikke.
> RHEL3.* er baseret på 2.4* kernen.
> RHEL4.* er baseret på 2.6* kernen.
> Man skal være opmærksom på at firmware er opdateret på maskinen.

Hvor meget RAM har dine maskiner? Det er primært det, der er
interessant.

  Mvh.

   Adam

--
 "En fjern transistor stiller ind på Kalundborg"              Adam Sjøgren
                                                         sslug@sslug

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]