From: Hanne Munkholm [mailto:sslug@sslug
Sent: 29. april 2009 10:04
To: sslug@sslug
Subject: Re: [enterprise] Syslog-ng & GUI?

Hej Henrik

Når der nu ikke er andre der svarer: Jeg har været godt til freds med
syslog-ng, men jeg har aldrig brugt eller haft brug for at gui til den.
Jeg har mest brugt den som backup så vi havde logfilerne hvis noget gik
galt på serveren.

Er det til at konfigurere den med, til at se logs igennem med, eller
hvad?

Der findes jo mange tools til at finde "interessante" ting i logfilerne
med. Og folks erfaringer dér vi jeg da også gerne høre om.

Hvor mange maskiner har du der skal syslogges centralt?

/hanne

Med venlig hilsen / Best regards
--
Hanne Munkholm                      Email: sslug@sslug
Systemadministrator                 Tlf: +45 35 32 13 49

Bioinformatik-centret
Københavns Biocenter, Biologisk Institut
Ole Maaløes Vej 5, 2200 København N

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]