Re: [enterprise] Integration a apache med Active Directory (Single Sign On).

I sslug.enterprise, skrev Mogens Valentin:

>  Forhåbentlig er MS OS da ikke reconfigureret til NTLM ;)

Hvis ikke man putter det korrekte, krimskrams ind i Active Directory
(læs: sætter servicePrincipalName korrekt), så er default NTLM.

Selv i et rent Windows miljø vil jeg anbefale at dobbeltchecke med en
netværkssniffer inden man konkluderer at NTLM ikke er der mere. Det sker
bare "af sig selv".

>  Har ikke nærlæst det; ser godt ud.  Der går noget tid inden jeg kan
>  prøve det (ny HW og installation på vej).

Sig til hvis du løber i problemer.

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]