Re: [BOG] Nye udgaver af "Linux - Friheden til at vælge" bøgerne. 3 nye denne gang :)

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> Forsker-bogen skal i se at få med næste gang. Lad os arbejde på at
> udgive i slutningen af marts eller lign.

Jeg skal gøre alt hvad jeg kan, og synes ikke det lyder urealitsisk,
at have et anstændigt bud på en førsteudgave klar i udgangen af marts
eller starten af april. Den man jo altid udvides løbende (og skal nok
blive det).

Jeg får nok mest brug for hjælp op mod deadline.  Tror det bliver
lettere for mig at uddelegere opgaver til interesserede, når
førsteudgaven er lettet. Det hele afhænger dog meget af min
datter. Jeg er fuldtids-barsels-far, og det er dejligt, men altså ikke
nogen loppe-tjans. ;-)

> Husk at lave en ny blok i apprevhist.sgml, når I retter første gang
> efter 25/1-2004.

Ikke forstået. Måske det er noget som et lettere at du gør med et
snuptag, frem for at forsøge at forklare mig det med stave-plade? ;-)

-j

--
Linux install party in La Paz, Bolivia
<http://weblog.janus.dk/archives/2002/10/19/000184.html>