Re: [BOG] Ny bog til FTAV :-))

Torkil Zachariassen <sslug@sslug> writes:

> At forbinde M$ med Frihed virker absurd, selv når der er tale om
> OSS. Så det er nok en præcis, men desværre unøjagtig titel.

Er det frihed at folk ikke har mulighed for at vælge Microsoft som
softwareleverandør?

Nej, selvfølgelig ikke, frihed betyder ikke at folk skal tvinges til
at bruge rå og ofte noget ufærdige programmer. Frihed betyder netop at
folk selv har et valg. Derfor ser jeg absolut intet problem i også at
beskrive kommercielle løsninger i en bog hvori 'Frihenden' indgår i
titlen.

--
 Peter Makholm     |     Sit back and watch the messages. This is actually
 sslug@sslug |     more important than one might think as there is a