Re: [BOG] Ny bog til FTAV :-))

Rolf Larsen skrev:

> Forslag: man kunne fjerne filen "writer18.html" 5.5.
> Windows klippebordet og selvfølgelig også henvisningen i
> register.

Det synes jeg ikke er en god idé.  Jeg vil hellere have at
en eller anden skriver tilsvarende afsnit til KDE, Gnome,
m.fl.  Og nu hvor der er ét afsnit at lade sig inspirere af,
er det forhåbentlig ikke alt for svært med de efterfølgende
afsnit der er variationer over samme emne (jeg har
»desværre« hverken KDE, Gnome eller OOo installeret for
tiden, så jeg kan ikke melde mig frivilligt).

> Jeg har f.eks. flere steder undladt at henvise til MS
> Explorer og istedet henvist til Mozilla og Opera som
> browsere.

Fint.

> Fuldstændig enig

Ingen tvivl om det.  Jeg havde bare lyst til at drille lidt.
:-)

Det er det jo egentlig nok.

> Dette ville være en god og rammende titel

Jeg ville nok foretrække at vi skrev »OpenOffice.org« og
ikke »Open Office«, for ikke at gøre OOo-folkene kede af
det.  Men jeg er i øvrigt med på titlen (selvom jeg

Det er jo ikke utænkeligt.  Både Apache og Gimp findes for
eksempel også til andet end Linux.

Jacob
--
»han skriver det aldrig så ondt som det er ment«