Re: [BOG] Ny bog til FTAV :-))

tir, 2004-01-20 kl. 03:08 skrev Torkil Zachariassen:
> Indrømmet, "Linux - Friheden til at vælge" holdt jeg meget af
> som titel. Den sagde mig noget jeg kunne nikke genkendende til.
Enig

Forslag: man kunne fjerne filen "writer18.html"
5.5. Windows klippebordet og selvfølgelig også henvisningen i register.

Jeg har f.eks. flere steder undladt at henvise til MS Explorer og
istedet henvist til Mozilla og Opera som browsere.

> At forbinde M$ med Frihed virker absurd, selv når der er tale om OSS.

Fuldstændig enig

> Så det er nok en præcis, men desværre unøjagtig titel.

> Bestemt. Men er der tale om en linuxbog? Måske er det
> en OSSbog, så måske kan en af disse bruges:
>
>   "Open Source Software - Friheden til at vælge Open Office"
>   "Open Source Software - Friheden til at vælge OpenOffice.org/Writer"

>   "OSS - Friheden til at vælge Open Office"
Dette ville være en god og rammende titel

Jeps, igen enig.

--
Mvh.
Rolf Larsen

Fra annonce:
» Seriøse virksomheder stjæler ikke deres software www.bsa.org/denmark

Nej- de bruger Open Source

Rolf Larsen

Windows 98 is guaranteed to make your system 98% slower.
Note: Microsoft has no security problems ~ Microsoft IS a security
problem!