Re: [BOG] Release om få dage

On Mon, 19 Jan 2004 00:53:14 +0100
Gitte Wange <sslug@sslug> wrote:

> [...]

Jeg var vist lidt for hurtig. Har lige kompileret begge bøger.

> Jeg har udkommenteret et afsnit i Python-bogen der ikke er klar til release endnu (gui afsnittet). Ellers tror jeg den er klar.

Her mangler der i hvert fald en masse i ordlisten og stikords-registeret!

> OOo bogen skal lige tjekkes igennem for html<->sgml fejl men ellers er den også klar til brug :-)

Jeg kan se at der også mangler en masse stikord her.
Derudover lurer jeg lidt på om man måske kan slå nogle af kapitlerne sammen - der er dælme mange !

Hilsen Gitte