Re: [BOG] Ny bog til FTAV :-))

søn, 2004-01-18 kl. 15:24 skrev Jacob Sparre Andersen:

> I det mindste ikke endnu.  Der er derimod et afsnit specifikt om MS
> Windows udklipsholder, hvis jeg husker ret.

Jeps det gør du, og det kan jo ikke undgås når det er til windåse
brugere, min erfaring er at det er utroligt svært at få overbevist
windåse brugere til at bruge Linux, og ligesådan med at bruge Open
Souce, men jeg tror på at hvis man efterhånden får overbevist folk til
noget alternativt f.eks. OpenOffice på windåse så er vejen banet til
noget videre.

> Jeg regner med at bogen efterhånden vil blive justeret, så den er lige
> nyttig for folk, uanset hvilket styresystem de kører OOo på.
>
> Jacob
Det er mine intentioner, jeg bruger selv OO på begge platforme.

--
Mvh.
Rolf Larsen

Fra annonce:
» Seriøse virksomheder stjæler ikke deres software www.bsa.org/denmark

Nej- de bruger Open Source

Rolf Larsen

Windows 98 is guaranteed to make your system 98% slower.
Note: Microsoft has no security problems ~ Microsoft IS a security
problem!