Re: [BOG] Ny bog til FTAV :-))

søn, 2004-01-18 kl. 12:41 skrev Peter Toft:
> [...]

Selv tak Gitte

> Alle bøger i serien har den navngivning...
>
> btw; http://cvs.linuxbog.dk/ooo/bog/ er oppe
Bogen er skrevet til OO ver 1.0.1 til windåse versionen, men kan
selvfølgelig også bruges til Linux da de jo er ens, mit mål er at få den
rettet (opdateret) til den nye version (1.1) og selvfølgelig også til
Linux. Hvornår kan jeg ikke sige på nuværende tidspunkt, mit bundkort
skal retur til forhandleren og jeg ved ikke endnu hvornår jeg kan komme
igang igen på min maskine.

--
Mvh.
Rolf Larsen

Fra annonce:
» Seriøse virksomheder stjæler ikke deres software www.bsa.org/denmark

Nej- de bruger Open Source

Rolf Larsen

Windows 98 is guaranteed to make your system 98% slower.
Note: Microsoft has no security problems ~ Microsoft IS a security
problem!