Re: [BOG] splitstikord.pl - Arbejde til andre

Hans Schou <sslug@sslug> writes:

> Kan der blive oprettet en fil et eller andet fast sted, med alle de
> options der er brugt under configure?

Sagtens,

> Fx: configureoptions.php
> <?php
> /* Denne fil er oprettet af Makefile.
>  * Ret ikke i denne fil. Den overskrives. */
>
> $configureoptions = array(
> 	"--enable-submitbox",
> 	"--enable-nogetandet"
> );
>
> ?>
>
> Hvis der er noget bøvl med ovenstående,

Jeg synes ikke det virker helt trivielt at få komma efter alle andre options
end den sidste (det skal gøres i shell-skript), så har jeg valgt den
nedenstående syntax:

> så kan denne syntax fint bruges:
> $configureoptions = "--enable-submitbox --enable-nogetandet";

Bortset fra ekstra mellemrum inden den første option og efter den
sidste, skulle den linie nu havne i linuxbog/configureoptions.php.

.Henrik

--
Ja selvfølgelig. I forventer vel ikke jeg skal give præcise utvetydige
oplysninger, vel? Det er det man har Makholm til.