Re: [BOG] splitstikord.pl - Arbejde til andre

On Mon, 12 Jan 2004, Henrik Christian Grove wrote:

> Nogen der forstår index.php (og i mindre grad byggesystemet) skal
> ændre byggesystemet så det ændrer index.php's forventninger om
> filnavnene. Sådan at de passer med virkeligheden når configure blev
> kørt uden --enable-submitbox

Så tror jeg at Jacob måske kan hjælpe med configure.ac.

Kan der blive oprettet en fil et eller andet fast sted, med alle de
options der er brugt under configure?

Fx: configureoptions.php
<?php
/* Denne fil er oprettet af Makefile.
 * Ret ikke i denne fil. Den overskrives. */

$configureoptions = array(
	"--enable-submitbox",
	"--enable-nogetandet"
);

?>

Hvis der er noget bøvl med ovenstående,
så kan denne syntax fint bruges:
$configureoptions = "--enable-submitbox --enable-nogetandet";

Jeg kunne selvfølgelig også søge ned i "config.status" efter hvad der
var slået til, men en nemmere løsning ville være at foretrække...
egrep "with options" config.status | cut -d '"' -f 2 | sed 's/\\//' | sed 's/ /, /'

> En der forstår splitstikord.pl (Ole/Hans?) skal finde ud af hvorfor
> LaTeX (fra dokumentationsbogen) havner under symboler.

Sært! Der er flere fejl i symbol-listen (samme links mange gange).
Jeg kigger på den - nok sammen med OleT.

> En der forstår splitstikord.pl og index.php (Hans?) skal udvide dem
> så de også håndtere stikord der begynder med æ, ø eller å.

Den tager vi med.

/hans
If KNOPPIX can't do it, Linux can't do it.
					-- Binh Nguyen