Re: [BOG] Bidrag til "Friheden til atvælge...": CAD/Arkitektur

On man, 2004-01-12 at 14:21, Th Bernth wrote:
> Jeg har kigget lidt på CYCAS og skrevet nedenstående, som hermed
> tilbydes til vurdering og redigering til "Friheden til...".
> Teksten findes pt som OpenOffice (.swx) fil. Nedenstående er blot
> ascii-teksten. Originalfilen med illustrationer kan tilsendes på
> forlangende.

Teksten er i den rigtige retning. Jeg skal bruge PNG-billeder
til bogen (dem kan jeg også hive ud af .swx-filen med unzip).

Lur på at skrive lidt mere om emnet før jeg får den men inden
weekenden :)

http://LinuxForum.dk - Årets bedste Linux og
BSD konference kommer 5. og 6. marts 2004 i Symbion.