Re: [BOG] På vej mod release i jan uar

On Sun, 04 Jan 2004 23:53:56 +0100, Peter Toft <sslug@sslug> wrote:

Spørgsmål til jer: ------------------ * Jeg overvejer at dræbe SuSE afsnittet i friheden, da det ikke bliver vedligeholdt og der mangler screen-shots http://cvs.linuxbog.dk/friheden/bog/suse.html

Grumme tanker - og dog.

Opgradering fra 8.2 til 9.0 på min server lagde den nærmest i ruiner. Alt for mange fejl i 9.0 tog lysten til at skrive om den, jeg kan slet ikke stave til den slags ord.

Så måske skulle den alligevel en tur på is indtil SuSE kommer med en version der lever op til forventningerne (i det mindste mine).

En ting der skuffede mig totalt var deres reklamegas med at kerne 2.6 er med. Godda' mand økseskaft. Kerne 2.6 ligger da godt nok på CD'en men man skal kunne lige præcis det samme som hvis man hentede den selv fra nettet, og så får man oven i købet jo ikke den nyeste release. Den er på ingen måde understøttet af SuSE.
For mig har det været spild af tid og penge kombineret med en masse skuffede forventninger, så skal den version med i bogen bør det nok være en anden der skriver teksten. Min udgave ville blot komme til at ligne en advarsel.

8.0 havde også en masse fejl, det ligner en forretningsmodel: Først sender vi en version x.0 ud til alle freaks, så en x.1 til de der er rutinerede for at ende med en gennemarbejdet x.2 der kan give os et pænt ry.