Re: [BOG] På vej mod release i januar

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> * Jeg overvejer at dræbe SuSE afsnittet i friheden, da
>    det ikke bliver vedligeholdt og der mangler screen-shots
>    http://cvs.linuxbog.dk/friheden/bog/suse.html

Jeg er enig. Selvom insllationsprogarmmerne i SuSE 8.2 og 9.0 minder
en hel del om hinanden er det synd at præsentere læseren for noget
gammelt. Blandt nyhederne i SuSE 9.0 er muligheden for at at skrumpe
Windows-partitioner, lige som man har kunne med Mandrake i noget
tid.

-j

--
Linux install party in La Paz, Bolivia