Re: [BOG] Hvad skal i /bin og hvad skal i /faelles-filer?

> "tekst_til_sgml.pl" ligger i "faelles-filer/" fordi jeg
> havde overset eksistensen af "bin/".  Du må gerne flytte den
> (det kræver vist et par rettelser i nogle andre filer).

Det kræver at stien rettes to steder i Makefile.subdir.

Nok mest til PTO:
Skal jeg bare gøre det med cvs remove+cvs add eller vil du heller have
lov til at gøre det direkte i repositoriet så versionshistorien bevares?

.Henrik

--
"Unix, Perl og Ole har man for at slippe for at gøre
 arbejdet selv."