Re: [BOG] Hvorfor kan jeg ikke se forsker bogen på web?

Janus Sandsgaard <sslug@sslug> writes:

> Hej
>
> Pludselig kan jeg ikke se forskerbogen her:
>
>         <http://cvs.linuxbog.dk/~janus/linuxbog/?b=forsker>
>
> Jeg kører
>
>         make html
>
> uden problemer, men stadig ikke se bogen, som jeg kan på:
>
>         <http://cvs.linuxbog.dk/?b=forsker>

Nu har jeg fundet ud af hvordan det hele hænger sammen.

./configure --med forsker
cd forsker
make html
make online

virker ikke :-(

./configure --med forsker -- --enable-submitbox
cd forsker
make html
make online

virker!

De to make kørsler er nødvendige fordi online ikke afhænger af html!

Men det virkelige problem er at make online kun virker når man bruger
--enable-submitbox, hvilket man bør lade være med når man oversætter
personlige kopier (folk skal ikke læse dem, og hvis de endelig gør er
der en risiko for at redaktionen ikke vil kunne bruge eventuelle
kommentarer til noget som helst).

.Henrik

PS: Behøver jeg sige at dette fuldstændig frikender mine seneste
ændringer til byggesystemet?

--
Jacob: Because the theoreticians told me.
Prof. Vassilicos: Why do you believe theoreticians?