Re: [BOG] Hvorfor kan jeg ikke se forsker bogen på web?

Ole Tange <sslug@sslug> writes:

> Der arbejdes på make-systemet. Mon ikke det er grunden?

Jeg tvivler, og det er ikke bare fordi det er mig der har rodet med
byggesystemet de sidste par dage. Hvis jeg udfører følgende række
kommandoer:

./configure --med forsker
cd forsker
make html

ser jeg det samme som Janus, men hvis jeg i stedet gør:

./configure --med forsker
cd forsker
make all

findes alle de filer jeg forventer.

Sådan mener jeg ikke det bør virke.

.Henrik

--
Jeg sidder midt i lokalet, og alligevel er det lykkedes mig at tale mig
op i et hjørne.