Re: [BOG] Alle-bogens død

Ole Tange <sslug@sslug> writes:

> Her tror jeg forklaringen er at &aelig; starter med '&'.

Okay, jeg udtrykte mig måske ikke tydeligt nok, jeg ønsker at nogen der
tør røre de pågældende kodestumper ændrer dem så de også kan håndtere æ,
ø og å, den dag vi begynder at få interessante stikord der begynder med
et af de bogstaver.

.Henrik

--
Jeg sidder midt i lokalet, og alligevel er det lykkedes mig at tale mig
op i et hjørne.