Re: [BOG] Alle-bogens død

Henrik Christian Grove <sslug@sslug> writes:

> Planen er i korte træk at commit'te de store ændringer i morgen
> formiddag, sådan at bygningen kl. 12 bliver den første der ikke omfatter
> alle-bogen, men til gengæld bygger de opdelte stikordssider. Med lidt
> held er der ikke flere problemer end at alt virker efter bygningen
> kl. 18 i morgen. :-)

Som forudset gik bygningen kl. 12 ikke efter planen (faktisk blev der
ikke bygget noget som helst), men nu ser det godt ud. Der er dog et par
småting (som jeg ikke tror har noget med mine ændringer at gøre):

- Alle stikord fra dokumentationsbogens LaTeX-kapitel havner under
  "Symboler"? (Under L, er der henvisninger til applikationsbogen og
  itplatform-bogen)

- Henvisningen der hedder [Følg ændringer] peger på
  cvs2html/cvs_crono.html som ikke findes. Faktisk er kataloget
  cvs2html/ fuldstændig tomt. Jeg ved godt at Peter nærmest har opgivet
  projektet, men enten skal henvisningen fjernes (det kan jeg godt
  gøre), eller også skal det bringes til at virke.

- Både Oles/Hans' stikordsskript og index.php ignorerer eksistensen af
  æ, ø og å. I øjeblikket er det eneste stikord vi har der begynder med
  et af dem "ÅDL", og det kan vi nok leve med ender under "Symboler",
  men det er ikke sikker tingene ikke ændrer sig, og rent principielt
  genererer det mig.

I må selvfølgelig meget gerne tage et kig på http://cvs.linuxbog.dk/ og
se om I er enige i at det ser godt ud.

.Henrik

--
Ja selvfølgelig. I forventer vel ikke jeg skal give præcise utvetydige
oplysninger, vel? Det er det man har Makholm til.