Re: [BOG] Hans' opdelte stikord

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> Vi skal lige have styr på hvor vi ligger
> de stikord som kommer ud idx-a.html,
> idx-b.html osv...

Ja, det ville jo være rart at vide i betragtning af:

> Grove er i gang med at slagte alle-bogen og
> indføre Hans' script i drift.

og det er svært at sætte skriptet (som ifølge kommentarerne i toppen er
skrevet af Ole Tange) i drift uden at vide hvor jeg skal gøre af
resultatet.

> Et forslag er linuxbog/alle/

Det er der selvfølgelig den fordel ved at jeg ikke behøver finde ud af
hvordan man får CVS til at acceptere at man har fjernet et helt
katalog.

Jeg så dog helst at alle-kataloget døde fuldstændig.

I den stabile udgave ligger stikordsfilerne bare i linuxbog/

.Henrik

--
 | inu\/  & Emacs er hvad der skal til!
 |_aTe/\