Re: [BOG] Zope-afsnit

"Preben Mikael Bohn" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug

> Huh??????  Hvordan mener du? Så Zope styrer det Apache viser eller hvad?
Sådan
> har jeg det lige nu: Jeg har har apache kørende foran Zope (der kører på
port
> 8080), den proxyer alle request til min Zope adresser til Zope, og tager
sig
> selv af resten. På Zope tilføjer man bare et Virtuelt Host Monster, så
kører
> det derudaf... :-)
Det er ret sort snak for mig, derfor ønsket om lidt mere info i bogen.
Jeg har sat Zope på port 80. Det betyder, at man kommer direkte ind på den.
Jeg har forsøgt mig med Zope på :8080, og Apache på :80. På forsiden var der
så et link til IP:8080.
For mig selv fungerede det fint, men ingen andre kunne komme ind gennem min
ADSL, da den er lukket for alt andet end de sædvanlige tre porte.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:50 CEST [an error occurred while processing this directive]