Programmering - Bageopskrift eller kunstform?

SSLUG sandkassen inviterer til møde om programmering den 21/12-2005
fra 17.00 til 21.00 i lokale 128 på Roskilde Handelsskole, bakkesvinget 67, 4000
Roskilde.

Mødet henvender sig til dem der ikke ved noget om programmering, men
som gerne vil vide lidt om det.

På mødet vil vi tale om de forskellige strukturer der er fælles for
programmeringssprog og komme lidt ind på forskellige typer af
programmeringssprog og hvad opgaven betyder for valg af
programmeringssprog.

Mødeformen vil være som spørgejørgen. Der er ingen fastlagt agenda,
men vi vil tage det som det nu kommer.

Spørgsmål der f.eks. kunne komme frem:

Hvad er programmering?

Sådan ser (de fleste) programmeringssprog ud.

Hvordan finder jeg det rigtige sprog til mig?

Jeg lærte basic for 20 år siden hvad gør jeg i dag?

Krav/spørgsmål der ikke vil kunne behandles:

Jeg har denne 20 siders python rutine den fejl når... find lige
fejlen!

Lær mig lige <indsæt dit favorit sprog> i aften.

kan "while (( ind = read(0,buf,1024)) != 0)" skrives kortere?

PS Vanen tro bestillers der pizza. omkring kl. 18 hvorefter vi
fortsætter til de kommer. Når de kommer holder vi så 30- 45 min pause
med løs snak over maden.

Møde ansvarlig Kurt Frederiksen (skuf (at) side24.dk

Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen
(polyevangelist & Agnostiker)
ICQ : 14412982