Avlysning av föreningsmötet 11/1 2003

Medlemsmötet den 11/1 är avlyst på bakgrund av de beslut som är tagna här
nedan. Det kommer att inkallas till ett medlemsmöte i slutet av februari
2003.

Martin Wahlén [För styrelsen]

---

Da vi ved bestyrelsesmødet i går aftes kunne konstatere at
samarbejdsproblemerne i bestyrelsen ville fortsætte, valgte
vi at trække os fra bestyrelsen.

Det betyder at vi ikke længere har problemer med samarbejdet
i bestyrelsen.  Vi meddelte derfor i går aftes bestyrelsen
at vi trækker vores begæring om afholdelse af et
foreningsmøde tilbage.

Med venlig hilsen
Gitte Wange, Peter Makholm og Jacob Sparre Andersen

---

Kenneth har bedt mig forklare min del af indkaldelsen
til foreningsmøde lørdag;

* Ud over at jeg sagtens kan forstå hvorfor
  Gitte, Jacob og Makholm har begæret indkaldelsen,
  så er min grund alene at
* Gitte har bedt mig direkte om at indkalde til
  foreningsmøde, og det gjorde jeg så i min egenskab
  af foreningens formand sammen med Gitte.
* Hvis Gitte meddeler (gerne sammen med Jacob Sparre
  Andersen og Peter Makholm) at de ikke længere ser
  et behov for at afholde foreningsmødet lørdag på det
  grundlag der er indkaldt under - så følger jeg denne
  indstilling fra Gitte, og kan alene _foreslå_ at
  mødet aflyses og den kommende tid anvendes mere
  konstruktivt til at samle foreningen til glæde
  for os alle.

Peter Toft, Ph.D. sslug@sslug

---

Styrelsen har fattat beslut om att tolka stadgarna paragraf 4.3 som att de
som inkallat mötet har rätt att avlysa det samma.

Vi anser att de utalanden vi fått från Peter Toft, Gitte Wange, Jacob
Sparre Andersen och Peter Makholm är en fullmakt för att avlysa mötet.

Styrelsen har beslutat att avlysa mötet.

På styrelsen vägnar,
Martin Wahlén

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:32 CEST [an error occurred while processing this directive]