Møde i Klub København: Intranetbaseret SGML tirsdag d. 30 april kl. 19.00 i Symbion

Tirsdag d. 30 april er der foredrag i Klub København.

Intranetbaseret SGML m. Snebjørn Andersen

Snebjørn har følgende oplæg:  Jeg vil fortælle om et intranet-baseret
SGML-system til håndtering af software-dokumentation og
brugervejledninger.
Systemet er udviklet i Python og undervejs vil jeg give en kort
introduktion til dette elegante og dynamiske sprog: et bedre Perl end
Perl, et bedre Java end Java, fortsæt selv listen...

XML lader til at være på stærk fremmarch, i hvert fald hvis man skal
dømme ud fra antallet af nyudgivelser på bogmarkedet. Jeg vil forsøge at
svare på om, jeg skulle have valgt at basere mit system på XML i stedet
for SGML.

Endelig vil jeg fortælle lidt om nogle af de problemer jeg har måttet
løse for at få mit system til at køre på flere platforme.

Tid og sted: Tirsdag den 30. marts kl. 19.00-22.00 i lokale M4 i
Symbion, Fruebjergvej 3, 2100 København Ø.  Se www.dkuug.dk for
tilmelding og vejviser.